Szkolenia polecane | |
Asertywność menedżera- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Pokonaj stres na zawszeAVENHANSEN Sp. z o.o.Nasza propozycja to autentyczny trening, a nie kolejne, pełne teorii szkolenie. Wraz z trenerem pokonasz kolejne kręgi wtajemniczenia w temacie stresu i skutecznych metod pokonania go raz na zawsze! Najbliższy termin: 2024-06-03 - 2024-06-04 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Zarządzanie stresem szkolenie i kontrolowanie emocjiWSTRONEROZWOJUKażda osoba, która pragnie świadomie doskonalić przystosowawcze strategie radzenia sobie ze stresem Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie.AVENHANSEN Sp. z o.o.Jeśli masz niejasne cele i priorytety, a przy tym kłopoty z planowaniem i delegowaniem, może się okazać, że większość czasu tracisz. Nie musi tak być!! Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasieAVENHANSEN Sp. z o.o.Jeśli masz niejasne cele i priorytety, a przy tym kłopoty z planowaniem i delegowaniem, może się okazać, że większość czasu tracisz. Nie musi tak być!! Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie HILLWAY Asertywność i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznychHILLWAY Training & ConsultingCele szkolenia:ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stresnabycie umiejętności rozpoznawania emocjinabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia radzenie sobie ze stresem Interpersonalne obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.